Hortlaxgården.

Seniorgympa med Malin kl 0900. Sångövningen var framflyttad till kl 1300, för att vi skulle framträda på Hortlaxgården kl 1500. Vi åkte och parkerade utanför ingången där P-O Karlsson bor och tog honom med till matsalen där vi skulle sjunga. Det kom 28 personer i publiken. Dessutom kom Elina, Ida, Isla, Liam och Elsa dit för att lyssna på vår sång. Sedan vi följt P-O hem till sin lägenhet, åkte vi och hälsade på hos Norrbyvägen 13. Efter middagen, som vi åt hemma, åkte vi via Fagerudden, där vi kollade tempen (+8 grader), till Norbergs hus. Det var bara +1 i köket, så jag satte igång elementet. Men när jag skulle ner i källaren, satt källarluckan fast. Jag vet ingen bra förklaring till det, så jag får utrusta mig med verktyg och åka dit och lösa problemet. Vi besökte därefter Mimmi och Valter. De bjöd på fika och en pratstund. Nu är det hög tid att krypa till kojs, för i morgonbitti är det inte sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0