Förvirring

Jag åkte in till sta´n, för att köpa nya handskar på Grolls, Betala läsken jag inte "Blippade"i går på CoopForum, växla in 1400CZK och lägga passen i bankfacket. När jag kom till banken, hade jag ingen plånbok! Jag vände tillbaka till bilen för att hämta plånboken, men hittade den inte. Ringde till Grolls och frågade om jag lämna den där, men inte det. Vände åter till banken, kanske hade jag i alla fall lagt ifrån mig den där. Men nej, det blev att spärra Swedbankkkortet och få ett nytt till bankfacket. När det var gjort, åkte jag till CoopForumparkeringen. Jag tänkte kolla om Servicedisken där kunde hjälpa mig med spärr av Medmerakortet, sedan var det väl bara att åka och beställa nytt körkort och spärra ICA-kortet. Men först gjorde jag en ny undersökning av bilen. Jovisst, plånboken hade hamnat under passagerarstolen på höger sida. Jamen då så, att jag hunnit spärra Swedbankkkortet, var bra för det behövde bytas. Skyddsplasten på kortets framsida hade börjat flaga av. Då promenerade jag tillbaka till banken och gjorde det jag skulle göra där, och sedan till CoopForum igen. Puh! På eftermiddagen, var vi till Gun och Tomas Lindgren och köpte 10 kg rund- och 5 kg Mandelpotatis. Vi var också på Kyrkogården på Heden och tittade till blomstren där. Rosen som var satt på Gunnar och Reginas grav hade fått så långa stjälkar, så vi kunde skära av och ta med oss hem ett par rosor som var alldeles för långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0