Hämta från dagis.

Mathias kom ocoh hämtade mig 0745. Vi jobbade med gavelspetsar. Gun-Britt skulle åka till Apoteket Hjärtat och sedan till ICA-Öjebyn för att komplettera i skafferiet. Hon skulle ha lunchen åt Mathias och mig kl 1100. Vi var här för att äta i tid och vände sedan tillbaka. G-B skulle sammanstråla med Ida för att hämta Isla och Liam från dagis. Dat var för att Elina skulle på personalmöte efter att hon gått av sitt skift. Nu blev det inte så, Elina fick lov att åka till doktorn för magont. Det hela resullterade i att även jag fick följa med och hämta barnen från dagis. Återigen en ny upplevelse! Vad kul med alla barnen. På hemvägen tog vi en sväng förbi lekparken. Det var Isla, Liam och Elsa, som skulle gunga och klättra. Gun-Britt gjorde middag åt oss och efter det åkte Mathias och jag till bygget igen. Vi skulle täcka högarna med block, men hann även fästa syllisolering på blocken innan vi drog över prenssenningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback