Islas födelsedagskkalas.

Innan jag skulle åka till Svensbyn, jag hade Monicas bil på gården, blev jag uppmanad att åka förbi OKQ8 och köpa 2 st spännband. Det var minus 0,1 när jag steg upp och det var att skrapa rutorna - på båda bilarna. Monicas bil har parkeringsvärmare, som man startar med fjärrkontroll, så den var varm när jag åkte. Vi skulle köra traktortåg med de sista blocken till Höglandsnäsvägen 8. Det gick utan mankemang. Vi tog av pressenningarna från alla travar, för att Mathias skulle impregnera ändträet på panelen med grundolja. På eftermiddagen var vi bjudna på födelsedagskalas. Isla fyller tre på måndag, men det var praktiskt att ha kalaset idag. Vi var åtta vuxna och tre barn. Mycket gott och trevligt att träffa dem alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0