Mycket skall klaffa.

Vi gjorde oss klara att följas åt till Björklundahallen. Seniorgympa med Sanna kl 0900. Fortfarande är det bara vi två som deltar. Det är en ganska snäll gympa, men det kändes i alla fall. Kl 1100, var det sångövning med Lina Larsdotter. Kören har fortfarande inte fått något besked om och hur mycket vi får i hjälp av moderföreningen. Efter sångövningen var det stilla ett tag. Elina har varit på kirurgmottagningen för ytterligare undersökning. Hon mår inte bra. Monica har haft barnen över natten och varit med dem till dagis. Hon hämtade dem 1530 och kom hit. Hon hade med sig middag, som serverades här. Även Conny åt här. Mathias åkte ut till bygget och så även jag. Patrik kom dit med tigersågen och justerade takstolarnas längd. Andreas kom också. Vi lade panel på den sista gavelspetsen. Jag tillverkade passbitar, som skall kompensera takstolarna för det som är borttaget på grund av mätmissen eller missförståndet mellan beställare och leverantör. Just när vi var klara, kom det en regnskur, men vi hann täcka över. När jag kom hem, fick jag min del av middagsmålet som Monica bjöd på. Tack, det var smarrigt och jag var rejält hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0