Vikarier.

Vi åkte in till Svarvargatan 26, för att vikariera som barnpassare. Elina var på jobbet och Mathias skulle köra virke. Takpanel, som han placerat hälften av i Öhmans garage för kvistlackning. Liam och Isla behövde följdaktligen oss som sällskap under förmiddagen. När klockan var 1117, lämnade jag Gun-Britt ensam med änglarna, för jag ville vara kl 1200 i Björklundahallen. Det var Kettlebell med Lina. Mathias kom tillbaka strax efteråt. Han åt lunch och tog sedan barnen till Trädgårdens förskola, för han började sitt skift på jobbet kl 1400. I den vevan kom jag och tog Gun-Britt med mig. Vi handlade på ICA-Öjebyn och sedan var det matlagning igen. Folke kom och åt middag med oss. Sedan satte vi oss och renskrev anmälningslistan för de som kommer på SPF-Rönnens årsmöte på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0