Text mellan bildgrupper nedan. Gick inte klistra in vid redigering.

På tal om "sket sig",i dag söndag, ringde Conny för att kolla hur vi mår. Det med anledning av, att Monica och Mathias har tillbringat del av natten i avskildhet. Vi känner hittills bara välbefinnande. Maten var - om du frågar mig - fantastiskt god.
Nu har vi klarat av återstoden av melodikrysset och tagit en promenad i minus tjugotre, runt kvarteret.
 
Vi åt middag ganska tidigt, men trots det tänkte jag mig inte för. Så småningom kom jag på, att klockan sjutton var det KettleBell 45 min. Jag hade dessutom ansett att jag behövde dricka öl till maten - starköl. Gun-Britt ville inte ha, utan drack vatten. Det blev hon, som skjutsade mig till Björklunda. Hon gick på Actic och jag till gruppträningen, som leddes av Jens. Han hade kommit på, att vi skulle använda två klot samtidigt. 2 X 16 kg är tungt, i synnerhet om man har en stor stark och en dubbelportion mat i magen. Jag promenerade hem efter dusch och bastu. Det kändes bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0