**SNÖ**

Jag åkte till Ljungvägen 7 för att sätta tillbaka Rönnens sångböcker, som vi använde på medlemsmötet. När jag kom fram, var dörren till SV Norrbottens lokaler stängd. Jag var så säker på att jag inte hade nyckeln med mig, så att jag inte ens kände efter i fickan. Jag vände om hem med boklådan. och då kände jag efter, nyckeln var med i jackfickan! När jag kom hem, lastade jag in backarna med återvinning och åkte till Återvinningsgården. Sedan till Apoteket Hjärtat. När jag sedan kom hem igen, hade vi besök av Liam och Isla. Sjuåringen var angelägen om att tala om att hon hade tappat en framtand. Vi fick ha dom hos oss medan deras pappa var hos doktorn.
  Det är absolut klädsamt för en sjuåring med glugg.
På eftermiddagen var vi på Seniorgympa 55 min. Under kvällen kom snöröjar´n. jag var ute och tog bort vallen framför postlådan. Men det är ju röd dag i morgon, så det kan inte glädja tidningsbudet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0