Fotfäste

Jag bokade till dagens Kettle Bell 55 min i går. Nu har jag blivit tvungen avboka. Det beror på att vi har varit hos Öhmans i Svensbyn. Jag skulle vara ute tillsammans med Monica och en del av barnen.De åker pulka i snöhögen, men den är ganska stelfrusen. Jag trodde att jag kunde trampa igenom för att få fotfäste, men trampade där hjullastarhjulet packat snön och där var det glashalt! Jag stöp och slog i vänster axel, det gjorde ont. Jag kan visserligen röra armen, men det känns inte bekvämt att svinga klot i kväll. Jag bokar Indoor Walking 06:10 i morgon och tar det lugnt i kväll.
 
  
Isla i gungan.             Monica och Signe i snöhögen.        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0